رهارها، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

دختر نازنازی

دخمل وبلاگ نویس

1390/12/18 10:44
نویسنده : مامان
713 بازدید
اشتراک گذاری

منزتزتیتربلنبنتل نبرنتیل

 نبکمنبل

ذچحدنمنبحسا

دسنث٣٢٤٣٠٤٥ه٧٨

چفقثسنبلتفثخ٥٩٠حج

فغثص٥قفلمذنتدصفشض٣

جغ

قتثفحمنچکنت٦٥نننننننننننننننققققققققققققققکککککککککک٣٣٣٣٣٣٣

 

گل دخترم

این متن بالا رو خودت نوشتی ,مامان هم که دید جالبه دلش نیومد پاکش کنه و گذاشت که توی وبلاگت بمونه.

الهی فدات بشم که تو هم وبلاگ نویس شدی.

جریان از این قراره که مامان داشت برات می نوشت ,رفتم روی یه مطلب جدید,بعد یه دفعه دیدم برنجم داره می جوشه رفتم برنجم رو ابکشی کنم, که وقتی برگشتم دیدم  نشستی و داری می نویسی.148.gif

الهی که خدا نگهت داره.تا من از کنار کامپیوتر پا می شم می دویی سمتش تا ادای مامان رو در بیاری.

من هم برای یادگاری ,اولین تجربه وبلاگ نویسیت رو نگه داشتم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)