رهارها، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

دختر نازنازی

عیدی بابا به دخترش

1391/1/5 13:12
نویسنده : مامان
300 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز بابا سلام  .

اره باباست که میخواد برات بنویسه.اما به قول مامان انقدر دستش توی نوشتن ارومه که هفت دقیقه و سی ثانیه تا اینجا دنیای اینترنت رو معطل خودش کرده.پس تعجب نکن که تا حالا چرا برات ننوشتم. حالا هم که می نویسم اول به خاطر اینه که امروز روز اول فروردین ١٣٩١ و بابا توی خونه ست و فرصتی پیدا کرده تا برای دختر گلم  هر چند کوتاه بنویسم.دلیل دوم اینکه مدت هاست که مامان گیر داده و میگه چرا چند خطی برای رها نمی نویسی.

پس نوشتم.......

نفس بابا از کجا شروع کنم .از چی برات بنویسم.نمی دونم از وقتی که خدا تو رو به ما داده بگم خیلی خوشبخت شدیم یا اینکه بگم با بی تجربه گی خودمون این دسته گلو خیلی اذیت کردیم.

خب شایدم همه این جوری بچه بزرگ می کنن.شاید بچه های همه مریض می شن اما من هر بار که تو مریض میشی به اندازه تمام دنیا دلمو غم می گیره و از خدا می خوام تا هر چی زودتر خوب شی .نمی خوام با این جملات بگم ما {من و مامانت}  خیلی مواظب تواییم یا اینکه نسبت به بقیه بچه مونو بیشتر دوست داریم,اما می خوام بگم هر کار می کنیم ,هر زحمتی می کشیم ,یا هر خواسته ای رو با نخواستن چشم پوشی می کنیم فقط به خاطر اینه که بگم دو تا دسته گله که دوست دارم هیچ وقت پاییز نداشته باشن .

یکیش تویی و یکی دیگش هم اونه.

گل بابا می دونی اون کیه؟؟؟؟؟

اون اونه که همیشه کنار بابات بوده ,دوسمون داره ,دوسش داریم .

همیشه یادت باشه دنیا با همه سختی هاش روزای قشنگ هم توش هست.قبلنا منظورم ٢-٣ سال پیشه ,فکر می کردم هر روزی که بخندیم ,خوش باشیم یا اینکه پول داشته باشیم اون روز قشنگترین روزه اما حالا به این باور رسیدم که زیبا ترین روزای زندگی من روزایی که رهای بابا سالمه ,خندونه یا به قول خودم  شنگول منگوله .

شاید فکر کنی بابا داره اینا رو می نویسه که بگه برا گل دخملش خیلی دل می سوزونه یا نگرانه,درسته این جوری هم هست اما شاید باور نکنی از اون صبحی که خدا تو رو به ما داد تا الان که به اینجا رسیدی هر روزش به اندازه صد سال بابا امید وارتر ,سر زنده تر و شاداب تر شده.شاید از نظر ظاهر تو داری بزرگ می شی و من و مامان داریم پیر می شیم اما همین که داریم برات می نویسیم یعنی اینکه تو با ارزش ترین هدیه ای هستی که خدا تا حالا به ما داده .

شاید از خوندن این متن حوصله ات سر بره ,اما حرف به حرف و جمله به جمله این متن و تمام متن هایی که توی وبلاگت می بینی از اعماق وجود و با تمام احساس برات نوشتیم .

معلوم نیست دفعه بعد کی فرصتی پیش بیاد تا برات بنویسم اما همین قدر بدون که اگر دیر به دیر برات می نویسم همیشه به یادتم و دوستت دارم .

ضمنا امید وارم توی این سال  همه کوچولو ها شاد ,سالم و بدون هیچ مریضی در کنار خانواده هاشون باشن .

رها ,بابایی اینو بدون که بابا ارزوش اول سلامتیت و دوم خوشبختی توست.

توضیح اینکه رها نفس بابا تازگی ها ورزش کشیدن مو را به نحو احسن انجام می ده.اگه همین جوری پیش بری قطعا کچل ترین بابای دنیا رو خواهی داشت.

به امید روزی که برای بابا وبلاگ بنویسی.

مییییییییییییییییییییییییییییییییییبوسمت .عاششششششششششششششششششششششقتم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)